dijous, 12 de desembre del 2013

Ser tieta és molt gran!

Aquests dies vaig molt enfeinada entre escola, encàrrecs i també, fent de tieta. Els moments amb la meva neboda no tenen preu, ara només té 5 mesos però és tan desperta que no se'n vol perdre ni una del que passa al seu voltant. I això implica que quan estic amb ella no puc fer res de res. De fet, quan la meva germana em va veure carregada de trastos per fer coses com cosir, scrap o fer ganxet...ja es va fer un tip de riure. I la veritat és que encara no he tocat res del que porto a la maleta, hehehe. Santa innocència! Ara ja sé el que és! :-)

Us deixo una foto del body que ahir va estrenar. És una aplicació tret del llibre "Scandinavian Stitches".


Una abraçada!

Gràcies pels vostres comentaris :-) M'encanten!

2 comentaris:

  1. Ohhhhh!!! Quina monada de body ...
    Aprofita aquest moments amb la neboda que després no tornen a ser mai un bebe i el temps per desgracia passa massa de pressa.
    Una abraçada

    Palmi

    ResponElimina
  2. Molt maco aquest ratolinet!! La meva germana els primers cops també venia carregada per "fer coses" mentre estava amb la meva nena, jejejeje

    ResponElimina