dijous, 29 de maig del 2014

La weekend bag

La setmana passada va ser l'aniversari d'en David i com a totes les celebracions hi ha d'haver algun regal fet a mà, encara que sempre em costa trobar el més adient i bonic. A més, penso que fer regals "handmade" al sexe masculí és una mica més complicat, però una vegada l'altre els rep, ja oblides l'estona que has estat pensant i dubtant en què fer. 

Un divendres, al Tela Marinera, vaig veure la Weekend Bag exposada a la botiga i llestos! Va ser escollir les teles i no parar de cosir fins tenir-la. Què us sembla? A en David li va agradar molt i aquest cap de setmana l'estrenarà :)









Bon cap de setmana!

Elsa.

 

6 comentaris:

  1. És moooolt xula!!! Estic d'acord que fer regals per nois és una mica complicat... al menys a mi de seguida se m'acaben les idees... Molt bon regal!!! Petons!

    ResponElimina
  2. Ooohhh genial Elsa! Súper bonica! Segur q en David està encantat! M

    ResponElimina
  3. Un bon regal, sobretot si vol dir sortir el cap de setmana, jiji. Molt xulo, és taaan complicat fer regals als homes, aixxx

    ResponElimina
  4. Que bonica ! jo quan li he de fer un regal al meu amorcitu el problema que tinc es trobar unes robes maques... per noi! i trobo que has encertat de ple :)

    Ptns !

    ResponElimina
  5. És una monada. M'encanten les teles que has triat.
    Petonets

    ResponElimina
  6. És una bossa xulíssima! I les robes són espectaculars i força "masculines"!!

    ResponElimina