dilluns, 13 d’octubre del 2014

Benvinguda retornada


Hola a tothom!!!

Quant de temps fa que no actualitzava el Blog...Uf! com passa el temps! Bru-tal!

Comentar-vos que aquests mesos han estat de molts de canvis: canvi de casa, de lloc, d'escola, nous cursets..., i Déu ni do per agafar el ritme de tot al mateix temps. Ara ja una mica més estable, ja em puc assentar a l'ordinador i ensenyar-vos el que he cosit aquestes darreres setmanes. Sincerament, ja no puc passar tantes hores amb la meva estimada màquina de cosir perquè per sort, aquest any treballo més hores a l'escola, per tant no em queixo. 

A més a més, el meu MacBook s'ha espatllat... :-( Ara toca portar-lo a arreglar.

Per totes aquestes raons, no he pogut actualitzar el Blog fins avui, i la veritat és que m'hagués agradat fer-ho fa uns dies. 

Bé, ara us ensenyo la meva motxilla que vaig fer al TM, sort dels divendres a la tarda, que sinó vés a saber si podria dedicar un temps per mi i les meves creacions. 






Espero que us agradi i que la pròxima actualització sigui ben aviat! Que tinc bastantes coses per ensenyar-vos!

Una abraçada gegant!

Elsa

3 comentaris:

  1. M'encanta!!! Aquestes teles noves són espectaculars ;) Una abraçada!

    ResponElimina
  2. Hola bonica! quina motxilla més rebonica! m'encanta! un petó gran gran

    ResponElimina
  3. M'encanta!! Molt pràctica per intentar agafar el ritme del curs... m'hauré de fer una jijijiji

    ResponElimina