dimecres, 21 d’agost del 2013

Bolso amb tanca de pessic


Aquests dies no tinc massa temps de cosir ja que estic fent de tieta. Però com que tinc vàries coses per ensenyar, avui penjaré les fotos del meu bolso de tanca de pessic, el primer que vaig fer. Aquest bolso concretament és d'un kit que vaig comprar al TM fa uns mesos, la tela és plastificada (per això, els reflexos) i la nansa és de cuir. Encara que no ho sembli, hi cap tot el que una pot necessitar.







La nansa té una sivella per regular i ajustar la mida del bolso.




És tan pràctic que no me'l trec de sobre!

4 comentaris:

  1. Hola guapa!!! No sabia que tenies blog!!! q maco que és aquest bolso! ets una artista! A veure si ens veiem aviat! una abraçada gran gran!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Montse!!! Fa 4 dies que tinc el blog! Ara que tinc temps...hehehe És que veient tots els vostres blogs, vaig tenir ganes de provar-ho! I la veritat, és que m'agrada molt! Sí, sí, a veure si ens veiem aviadet! un petó ben gros!

      Elimina
  2. ohhhh, com m'agrada!! Definitivament, les tanques de pessic estan de moda aquest estiu!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Sí! i encara n'he fet uns quants més...la gent en veure'ls, s'enamoren a l'acte! hehehe És una opció infal·lible! Gràcies pel comentari ^^

      Elimina