dimecres, 28 d’agost del 2013

Nelly, l'elefanteta

L'altra dia la Mian del blog ¡¿de Iaies?! va penjar la foto de l'Helga, una elefanta molt alegre i dolça. Em va agradar moltíssim, però el millor de tot és que la Mian va penjar l'enllaç de la web d'on havia tret el patró. Moltes gràcies Mian, ja que la mateixa tarda vaig cosir la meva elefanteta. La destinatària va ser per descomptat la meva neboda. La seva mare li ha posat Nelly, com la dels dibuixos de la tele, i des d'ahir la Nelly ja està amb la Júlia. 
Perdoneu per la qualitat de les fotos, però aquestes estan fetes amb el mòbil.

Els ulls estan fets amb tinta per a teixit




La Júlia amb la Nelly

4 comentaris:

  1. T'ha quedat molt xula Elsa!!! Veig que has anat ràpida en fer-lo, jeejej

    http://deiaies.blogspot.com.es

    ResponElimina
    Respostes
    1. Si! em va agradar tant que no em vaig poder aguantar de provar de fer-la! Una abraçada!

      Elimina
  2. Guapa !!!!

    Quina il·lusió veure't encara que sigui per aquí jejeje. Ja veig que vas fent coses i són molt xules !!!!! Un petonàs guapa !!!!
    Cristina

    ResponElimina
    Respostes
    1. Cristina! De segur que ja ens veurem en tallers per aquí i per allà. Però de mentres, ens anem seguint per aquest món tan divertit dels Blogs! Fins aviat! una abraçada ben gran!

      Elimina