dijous, 15 d’agost del 2013

Avui la Júlia fa un mes!


Justament avui fa un mes que va néixer la Júlia, feliç primer mes petita! La Júlia és la meva primera neboda, i la veritat és que estic ben il·lusionada. Esperem que amb el temps vagin arribant més petits a la família, però ella ha sigut la primera, la novetat i la nova alegria de la casa. I evidentment, per la seva tieta és la clienta número u per fer-li cosetes de patchwork. Per això, avui us ensenyo algunes de les coses que li he cosit. Les fotos no són gaire bones ja que estan tirades amb la càmera del mòbil. Però ara sabent que van a parar al blog ja les intentaré millorar.
El patró del doudou el vaig treure del llibre "Doudous à coudre". Aquest llibre m'encanta, hi ha tants doudous i tant simpàtics tots... Sabeu? La Júlia quan encara estava a la panxa de la seva mare, ja dormia amb ell. A més, està fet amb una tela polar molt amorosa i suau. Qualsevol dormiria amb ell! 


També vaig fer una aplicació a un body i un pitet amb el patró del TM. A la meva germana li va encantar tot!



Però encara no està tot, ja que també li vaig fer un pitet amb una tela que m'encanta de la botiga I love kutchi. És genial! 


I finalment, aquesta manta que em consta que resulta ser molt pràctica. 



La Júlia encara té més coses fetes a mà, però m'espero a ensenyar-les que sinó en quatre dies ja us ho hauré ensenyat tot!

8 comentaris:

  1. OH! Elsa què boniccccc!!!!!!!! Molts petons d'en Jordi, l'Eloi i meus wapa, ets una artista!!!!!! Ah! l'Eloi està mooolt guapo amb la seva samarreta dels globus. Petonarrus

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ei Mercè! Així li queda bé a l'Eloi la samarreta? que bé! m'haureu de passar una foto per veure'l! Ara t'hauràs d'animar tu a fer un blog de bisuteria! ;) Una abraçada ben gran i fins aviat!!!

      Elimina
  2. ... i tu quan dorms, menges, ejem, etc??
    Són molt bonics i els hi agradarà molt. Èxit assegurat!!!!
    Petons

    ResponElimina
    Respostes
    1. Sincerament no paro quieta! hehehe Sí, sembla ser que els hi va agradar molt, i jo la mar de feliç! una abraçada gegant!

      Elimina
  3. Nena kina sorpresa! Sere la seguidora número u!!!!! Mil petons

    ResponElimina
    Respostes
    1. Sí! m'he animat a fer un blog! :) a veure com va aquesta nova experiència...ja t'explicaré! m'encanta que siguis la seguidora número u! hehehehe Una abraçada ben graaaan!!!

      Elimina
  4. Ostres a mi també m'encanta la tela de conte...crec que acabaré picant...
    Molt xulo tot!!!

    ¡¿...de Iaies?!

    ResponElimina
    Respostes
    1. És brutal aquesta tela! no sé si és perquè sóc mestra però em té enamorada! hehehe si l'agafes, de segur que la disfrutes molt! :) Una abraçada i moltes gràcies per comentar! Amb ells, els blogs encara estan més vius :)

      Elimina